1. Bezpieczeństwo przesyłki

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwo dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Współpracujemy z wyspecjalizowanymi firmami kurierskimi, które gwarantują bezpieczną dostawę paczki bezpośrednio do Twojego domu lub pracy. Klienci powinni jednak sprawdzić stan paczki i zamawianego produktu w obecności kuriera, jeśli zauważą niepokojące ślady zniszczenia czy wgniecenia paczki, następnie BEZZWŁOCZNIE powinni ją rozpakować i SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY w obecności kuriera. Tylko w takim przypadku reklamacja zostanie przez nas uwzględniona.

2. Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?

Nasz sklep nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Jeżeli w sposób szczególny zależy Ci na takim rozwiązaniu to prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej.

3. Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie od nadawcy do odbiorcy. Można natomiast w obecności kuriera dokonać sprawdzenia i otwarcia paczki, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, sporządzany jest przez kuriera protokół, będący podstawą późniejszej reklamacji.

Produkt dodany do Ulubionych
Produkt dodany do porównania