1. Czy przesyłki są ubezpieczone ?
Gwarantujemy 100% bezpieczeństwo dostawy zamówionych Produktów. Każdy wysyłany przez nas Produkt jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Współpracujemy z wyspecjalizowanymi firmami przewozowymi i kurierskimi, które gwarantują bezpieczną dostawę paczki bezpośrednio do Ciebie. Klienci powinni jednak sprawdzić stan paczki i zamawianego produktu w obecności kuriera/doręczyciela, jeśli zauważą niepokojące ślady zniszczenia czy wgniecenia paczki, następnie bezzwłocznie powinni ją rozpakować i spisać protokół szkody w obecności kuriera/doręczyciela. Pomoże to znacznie w szybkim załatwieniu reklamacji.
2. Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Nasz Sklep nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Jeżeli w sposób szczególny zależy Ci na takim rozwiązaniu to prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej.