Dostawa bez ukrytych kosztów celnych - gramy FAIR

Przesyłki do Klientów w Polsce oraz w innych krajach europejskich mogą być wysyłane z krajów azjatyckich (Hongkong, Chiny, Singapur), USA lub Wielkiej Brytanii, czyli spoza terytorium Unii Europejskiej. Możemy mieć wtedy do czynienia z dwoma różnymi przypadkami w zależności od wartości zakupionego Produktu.

  • Przypadek 1 - cena zakupionego Produktu nie przekracza równowartości 150 EUR:

    Wszystkie opłaty celne SĄ JUŻ OPŁACONE PRZEZ SKLEP. Klient przy odbiorze przesyłki nie musi nic dopłacać.


  • Przypadek 2 - cena zakupionego Produktu przekracza równowartość 150 EUR:

    a. Sklep nie ma możliwości opłacenia z góry opłat celnych.

    b. Klient opłaca opłaty celne doręczycielowi przy odbiorze przesyłki. W sytuacji, gdyby opłaty celne przekroczyły kwotę 50 PLN (w przypadku dostawy do Polski) lub 15 EUR (w przypadku dostawy do innych krajów europejskich), Sklep zwraca Klientowi przelewem bankowym (lub innym uzgodnionym sposobem płatności) kwotę opłat celnych, jakie Klient zapłacił przy odbiorze przesyłki. W celu uzyskania zwrotu opłat celnych Klient przesyła na adres e-mail Sklepu potwierdzenie zapłaty tych kosztów.


Przesyłki do Klientów w innych krajach świata niż Polska oraz pozostałe kraje UE także mogą być wysyłane z krajów azjatyckich (Hongkong, Chiny, Singapur), USA lub Wielkiej Brytanii. W takim przypadku całkowita kwota opłat celnych wynikająca z przepisów celnych kraju, do którego wysłana jest przesyłka, opłacana jest przez Klienta przy odbiorze przesyłki i Sklep nie zwraca jej.

Przewoźnik

Sposób dostawy (przewoźnika) Klient wybiera spośród zaoferowanych przez Sklep dla wybranego Produktu (Produktów) podczas składania zamówienia.

Wysyłka i czas dostawy

Produkty wysyłane są w ciągu 2-3 dni roboczych i dostarczane w ciągu 10-15 dni roboczych, chyba że na stronie Produktu podane jest inaczej.

Ostatnia aktualizacja: 2021-10-18

Produkt dodany do Ulubionych
Produkt dodany do porównania